|
problem z nadmiernym owłosieniem, depilacja laserowa (ina) |
|
|
Witam, mam 23 lata i odwieczny problem z nadmiernym owłosieniem. Zbliża się lato a ja jestem bezradna. Codziennie musze się golić.. jest to strasznie ale to strasznie uciążliwe.. Używam golarek jednorazowych, bo prawdę mówiąc boję się trochę depilatora i bólu z nim związanego.. Kiedyś parę razy użyłam jakiś kremów do depilacji, ale dostałam po nich jakiegoś uczulenia, więc szybko z nich zrezygnowałam. Od pewnego czasu zastanawiam się nad depilacją laserową. Coś tam słyszałam na jej temat, ale tak naprawdę bardzo mało wiem. Zastanawiałam się, że może tego rodzaju depilacja pomogłaby mi raz na zawsze pożegnać się z niechcianym owłosieniem. Ciekawa jestem tylko jak drogi może to być zabieg?? Jak długo trwa i gdzie go można wykonać? Jestem studentką, a jak wiadomo studenci to nie są zbyt bogaci ludzie w związku z tym mój portfel i możliwości są ograniczone... proszę odpiszcie mi jeśli wiecie coś na ten temat. Będę czekać. Pozdrawiam (więcej...) |
|
|
krostki po depilacji, nadwrażliwość po goleniu (zzzzzzzz) |
|
|
Cześć, hmm bardzo się zastanawiam, jakie mogą być skutki występowania tych krostek i dochodzę do wniosku, że masz po prostu bardzo delikatną skórę, która podatna jest na wszelkiego rodzaju podrażnienia. Spróbuj smarować te miejsca zaraz po goleniu jakimiś kremami mocno nawilżającymi może to w jakiś sposób pomoże. Używaj też kremów do golenia, które również zmiekcząwłoski i ułatwią golenie.
(więcej...) |
|
|
depilacja na wakacje, (misia17) |
|
|